4 Aralık 2008 Perşembe

2

Artık 2 yaşında kocaman bir bebek o.. Nice yıllara bal bebeğim..

8 yorum:

mandalina dedi ki...

Allah, anne babana bağışlasın seni küçük adaşım.

İyilerden olup iyilerle karşılaşman duamla.

Seni seviyorum ze.

Mutlu yıllar!

tedarikmucize dedi ki...

Nice yıllara Allah hep böyle güldürsün yüzünü :)

stickman dedi ki...

allahım nası güzel bişey, o bakışlara bak, parlıyo gözleri. sağlıklı olsun ömrün.

Hamarat Anne dedi ki...

mandalina,cok tesekkurler canım.. Ze ellerinden oper-öğrendi de:)-

tedarikmucize,amiiiinnnn.. cok tesekkurler

stickman,tum yorumların için tesekkurler. hosgeldin.. Bu arada sayfana göz attım da benim kardesimde senin gibi Selcukta okuyor. bu sene 1.sınıf.yalnız bizimki rockcı takılıyor:)

stickman dedi ki...

rica ederim, hoşbuldum. hehe, üniversite birinci sınıf öğrencileri genelde rockcı takılırlar zaten. bende çok severim rock müziği ama rockcı takılmıyom. rockcı takılan da çok kişi var çevremde. başta kardeşim :) bi çok arkadaşım. belki tanıyorumdur kardeşinizi. hangi fakültede? ben iletişim fakültesindeyim. kardeşiniz birinci sınıfmış, eğer şehirle ilgili veya kafasına takılan herhangi bi sorun olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

Hamarat Anne dedi ki...

tesekkurler ilgin için,bizimki sanslı dayımın kızını oraya gelin verdik. Sağolsunlar onlarda kalıyor bu sene,herseyiyle ilgileniyorlar.
Kardesim fen-edb.da,urdu dili gibi,ilk kez duydugum bir blmde okuyor:)

stickman dedi ki...

valla çok şanslıymış. urdu dilini bende ilk kez şimdi duydum :)

Hamarat Anne dedi ki...

urdu dilinin universitenizde 2.yılıymıs sanırım.. yeni bir bölüm yani..

meram hava lojmanlarında oturuyor bizimkiler,eniştemiz subay.
konya güzel bir yer ,ben de seneler önce ziyaretlerine gitmiştim,gezmiştik.